Tuesday, March 13, 2012

photo of the day 2…

ASSALAMUALAIKUM… 

 

ahaks…ader lagi entri dari ambe ek… mesti korang ingat ambe dah gulung tikar kan, hehehe… arini ambe nak kongsi satu lagi gambar yang ambe ambik… ni antara gambar yang paling ambe suker…

 

comel

ni gambar anak murid ambe… memang geng nakal nih, hehehe… tapi walaupom nakal, tetap ambe sayang diorang nih…

anak-anak umpama kain putih, ibu bapalah yang bertanggungjawab mencorakkannya… semoga 5 sahabat ni akan berjaya di dunia dah akhirat…

 

p/s: teringat plak kat arwah adik Nurul Nadhirah Abdullah atau Dirang… semoga setan bertopengkan manusia tu dapat balasan setimpal bagi perbuatannya tu…balasan dunia dah akhirat… Al-Fatihah…

2 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

assalam ijat..ingat akak sesat tadi..adehh berhabuk nyer blog awak ni?hihihi.murid2 ni comel2 belaka.geram tgk.

takziah buat keluarga adik nadirah..siannyer dia pergi terseksa mcm tu

ijatnuar87 said...

wasalam kak LM, huhuh..perli kaw2 ek, hehehe...yer la, murid comel, tgk la plak cikgunyer,hehehe...

yup, sian kat arwah dirang, tapi moga2 pembunuh dier tu lagi seksa kena hukuman akhirat nanti...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...