Wednesday, April 4, 2012

TEETH BAND…

ASSALAMUALAIKUM…

korang ingat tak lagi kat budak nih…

dan yang nih…

budak ni sebenarnyer budak skolah ambe, budak kelas ambe, dan memang ambe ajar dier nih… dan ni ader video terbaru dari dier… jom layan…

 

teeth band

 

semoga korang enjoy… recording lagu nih blom abis lagi… tunggu la ambe abiskan recording lagu budak nih yek… untuk makluman, budak ni nama fahmi, hehehe…

 

dan kepada kakak ambe, kak Lydia Mirza, selamat pulang ke Malaysia, semoga kak akan terus berblogging… dan semoga terhibur dengan gelagat budak nih, hehehe…

 

p/s: akhirnya dapat gak suruh budak ni nyanyi…satu permulaan kepada kelahiran bintang nih…

6 comments:

Miss Sunshine said...

sedap gak suara dia...
boleh masuk idola kecil... hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Salam ijat.. Terima kasih. Akk debar2 nk pindah duk tmpt baru ni. Hehe.

Ijat, wahh sejak bila melatih budak jd bintang ke kecil ni?

ijatnuar87 said...

miss:hehehe...memang boleh,siap boleh menang lagi kan..cuma pemalu sgt nih,hehehe

kak LM:hehehe...bertenang2...nak lahirkan bintang baru nih,hehehe

qina said...

suara budak tu best!

princess laila said...

lame xsinggah.huhu..senior cane ngajar?? waa.bez lah sore dak tuh. da mkin nsom pulak dy ble da bsar.kim salam eh! hik2

dayang said...

cmne skrg bro ijat? pasni bleh le trun kan ilmu mngajar budak2 kt junior mcm sy ni. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...