Wednesday, February 2, 2011

INSYAALLAH…

ASSALAMUALAIKUM… 

 

ambe rasa mesti kebanyakan dari pembaca blog ambe ni pernah mendengar lagu-lagu MAHER ZAIN ataupom meminati artis nih kan…

kalu korang nak tau, Maher Zain ni lahir kat Lebanon (sama tak dengan Lubnan) pada 1981…

dan ambe kompom, korang mesti pernah dengar lagu nih…bertajuk Insyaallah…

jom layan dulu deh…

 

jadi camner…tak braper paham kan, sebab bahasa inggeris..jadi untuk kemudahan korang semua, kita layan skali lagi, tapi menerusi bahasa melayu plak,heheheh…

jom layan skali lagi…

 

 

jadi camner?

ambe rasa lagu versi melayu cam sedap didengar kan, sebab mudah difahami…jadi kalu tak puas dengar, korang layan la lagi…tak perlu bayar pom, heheheh..

satu lagi, lirik lagu ni pom amat menenangkan, dan boleh dijadikan satu cara nak mengurangkan stress…..

 

p/s:lagi suker yang BI, sebab dah biasa dengar yang tu…korang plak?

32 comments:

IMANSHAH said...

dah dengor ari tu..memang sedap

suara ambe nyanyi sedap kot

Qa said...

suke lagi yang BI kot..tapi BM ni siyes layan jugak...tapi memang maher zain yg nyanyi ke BM ni?

maCy said...

byk kua kt fb. tp macy ta smpt na nengok. ni na tgk sini. hehe

The Crow Empire said...

Indah nye lirik dalam bahasa Melayu. Ngam pulak dgn lagu. Tp tuk melalak bg sy yg english version tu lg best.

Thanx share bro. Klau tak, sy pun tak tau ade dalam versi Bahasa melayu. Wajib downlod ni! heheh..

(^__^)

diana said...

yang bi la lagi sedap sebab memang awal2 di cipta dengan bahasa itu..kan??
yang bm pun boleh la layan jugak..

akak tag kamu ye cikgu..
http://diana-senyumsenyum.blogspot.com/2011/02/contest-jejaka-terhangat-nak-bagi.html

dya adriza said...

hmm dua2 ok. bgs gk ada lirik bm, lg senang nak hayati =) hehehe

princess laila said...

best2! ok jek dua2 pon.. :)

p/s : maher memng bulih ckp mlayu kah? huhu~

iekasub said...

suka dengar yang BI! ^^,

Siti Hajar Masri said...

aku pun suka yg BI..yg BM mcm pelik plak aku dgr sbb dah biasa dgr BIkan..

Mimie said...

hoho.suke3!

Sham said...

teringat johan raja lawak: Innalillah... mengong...

dyg said...

best lgu ni..menusuk kalbu..huhu..
jgn layan stress sgt bro..hehe...

maCy said...

da dgr da dgr. best! ;D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lg sedap bi kot ijat?hehe

alinac lover said...

semua suka!!

Cikgu Fikri said...

rmai betul suka lgu ni..
huuhuh..
anyway, jom join contest fiq..
tp, seganlah nk bgtau..
huhuhhu...

http://cikgufiq.blogspot.com/2011/02/aku-nak-buat-contestader-org-nak-join.html

ijatnuar87 said...

imanshah:hehehe...cikgu iman nyanyi memang besh,tapi pelajar jek la yg tepuk tgn,hehehe...

ijatnuar87 said...

qa:hehehe...orang kate memang dier nyanyi..tapi xtau la kebetulannya..hehehe

ijatnuar87 said...

macy:tu la,adik pom ckp banyak dlm fb,tapi tak jmpa pom,ni cari dlm utube sndri

ijatnuar87 said...

thecrow:hehehhe..btol tu...ambe tau,ramai peminat maher zain nih,hehehe

ijatnuar87 said...

diana:hehehe...btol kak,sebab dah terbiasa dengar kan...

ijatnuar87 said...

dyaadriza:hehehe..yg BM tu mudah nak paham kan...

ijatnuar87 said...

laila:hehehe..tak tau la plak,jom try interbiu

ijatnuar87 said...

iekasub:hehehe..sma la kiter...

ijatnuar87 said...

sitihajar:hehehe...sma la kiter...mungkin pas dah biasa dengar BM,ok la tu

ijatnuar87 said...

mimie:hehehe...suker sangat dier...

ijatnuar87 said...

sham:hehehe...memang lawak...

ijatnuar87 said...

dayang:hehehe...salah satu cara nak ilangkan stress la

ijatnuar87 said...

macy:heheheh..bagus la...

ijatnuar87 said...

LM:hehehe...memang ramai pilih BI nih, hehehe

ijatnuar87 said...

alinac:hehehe...bagusnyer...

ijatnuar87 said...

cikgufikri:hehehe...tu la,ramai minat nih,hehehe...beyeh2..akan cuba menjoin, hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...