Sunday, November 28, 2010

BEN ASHAARI TERIMA ADIAH AMBE!!!

ASSALAMUALAIKUM...

tajuk kat atas tu bukan bermakna ambe ader bagi adiah kat abang Ben yek, tapi entri ambe (kalu nak tau yang maner,KLIK SINI) dalam segmen Aku nak bagi BEN ASHAARI Hadiah dah diterima oleh abang Ben...ahaks, adiah yang ambe pikir tu rupernyer ok gak yek, sebab ingatkan adiah besa2 jek...yer la, tengok adiah orang lain gempak-gempak jek...
walaupom adiahnyer belom dipilih oleh abang Ben, tapi adiah ambe dah masuk top 5, kirer ok la tu kan...korang nak tau tak aper 4 adiah lagi tu?KLIK SINI deh...
aper-aper pom,memandangkan tinggal lagi 2 hari besday abang Ben, ambe nak ucapkan selamat hari lahir...smoga panjang umur banyak rezeki...& semoga dapat adiah yang diingini..
sumber google


p/s:besday ambe pom dah nak dekat nih...perlu ker wat segmen camni ek?hehehe

4 comments:

hanna iymeera :) said...

wah, best la tuh hadiah ijat masuk top5, hehe

ijatnuar87 said...

ahaks...biasa jek tu...xtau lagi kan abg ben pilih maner...

Mimie said...

Tahniah mok Tahniah.1st 1st lg Ben Ashari suka kat hadiah ang.ambe like jugak.tp ambe nak DSLR.nak upgrade DSLR lame.

ijatnuar87 said...

ahaks...mekacih erina gemok...cik mok pkai jenis aper skrang?plan nak angkat dslr aper plak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...