Sunday, November 28, 2010

Kiter serang Arabbb!!!

ASSALAMUALAIKUM...

ahaks...gempak jek tajuk entri nih kan...tapi ambe bukan nak memulakan perang antara kiter dan arab yek...cuma nak berkongsi sikit pertanyaan la...
korang ingat tak dulu ader kes nirmala bonat, yang kena dera,pastu ader plak kes-kes lain yang menyusul... kes-kes penderaan pembantu rumah nih la...ambe memang teramat tidak suker la dengan penderaan nih, walaupom mereka pembantu rumah, tetap ader perasaan & rasa sakit...camner agaknyer kalu tuan rumah yang kena dera ek...baru la padan muka diorang tuh... kejam sangat...
ok la, cukup la deh, bukan pasal nih yang ambe nak cakap... ambe nak cakap pasal reaksi negara jiran kiter lepas diorang tau yang pembantu rumah warganegara diorang telah diseksa dan didera dengan sebegitu rupa oleh tuan rumah warganegara kiter... negara jiran kiter tu melenting giler khinzir babi la kan... siap bakar bendera kiter, pastu nak bunuh plak orang kiter kat sana, pastu wat demonstrasi la, pastu nak panggil sumer warganegara diorang la... dan macam2 lagi la...
tapi kan, biler pak arab buat camtu kat pembantu rumah warganegara jiran kiter nih, ader tak negara jiran kiter nih membuat reaksi sepertimana diorang wat kat kiter? ader tak diorang wat demonstrasi camtuh? nak bunuh pak arab ker, bakar bendera arab ker? ambe raser tak ader lagi kan...
nih berita paling terbaru yang ambe baca la...KLIK SINI kalu korang nak tau.. kalu ader berita lagi baru, bagitau la ambe yek.. korang baca sendiri la deh, pastu pikir la sendiri...kenapa negara jiran kiter tak wat perkara yang sama kat arab? kenapa dengan kiter begitu dingin? (kalu korang ader bukti jiran kiter ader wat kat arab, bagitau ambe yek...) aper2 pom, sumer nih hanyalah satu persoalan, yang harus dipikirkan oleh kiter, jadi sama2 la berpikir yek...

p/s: masih takleh bayangkan camner rasa bibir dipotong, cam  pembantu rumah tu kena...

10 comments:

duan said...
This comment has been removed by the author.
duan said...

http://www.facebook.com/video/video.php?v=173316996014732&comments&ref=mf
freemason!!

alinac lover said...

kesiab kt dorg kan~

ijatnuar87 said...

tu la...sian kat diorang...tp xder pembelaan...

soffea said...

huhu.. sian kan.. nak cri rezeki, tp kene dera plak.. tapi kdg2 bile majikan baik, pembantu rumah plak hampeh.. mcm nie la dunia.. huhu~

ijatnuar87 said...

yup...gitu la kehidupan...xkan menjadi adil,hehhehe

Hishyamuddin said...

mmg ksian gle kat diorang ni..
manusia skrng ni smkin ramai yg kejam dan smkin ramai yg dianiaya..

ijatnuar87 said...

hishyamuddin:tu la,kiter nak guna khidmat diorang,tp kiter plak aniaya diorang...teruk bebenor la...

nur.sa said...

betol juga ek.

nampak sangat kan orang indon ni anti malaysia. sket je hal terus jadi besar bila libatkan nama malaysia. tu pasal bila kes tu terjadi kat arab nun, dorang wat dunno/tak reti aje.

ijatnuar87 said...

tau xper...xder sikit pom berita tentang diorg wat demonstrasi kan...senyap jek,cam diorang ignore jek aper yg arab buat kat warganegara diorang...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...