Saturday, November 27, 2010

REDAH AKU DAN KAU PUNYA OLEH BEN ASHAARI

ASSALAMUALAIKUM...

tadi masa mengusha2 blog abg ben, ader la plak segmen baru yang diperkenalkan...main redah-redah plak...jadi ambe berasa nak join gak la...sebab sronok meredah-redah ni...ambe suker baca entri-entri yang lama...

jadi 5 entri yang ambe suker dalam blog abg ben...

5 entri yang ambe suker dalam blog ambe sendiri plak ialah...

ok,tu jek la kot...sekian.... 

7 comments:

Jey Yusuff said...

dah 2 pok jat ko suka blog aku tak. kalau suka knape. kalau tak suka knape

ijatnuar87 said...

ahaks...aq suker la...sbb simple,kemah & byk info...psl mktb kiter,psl dunia pendidikan & macam2 lagi la...& blog ko cpt loading,aq suker,hahahah

Jey Yusuff said...

huhu.. tq dan dgt terharu. aku jugak suka jengah blog ko. tapi knape la ko suka letak cbox 2 timbul. aku dah la guna netbook jer

ijatnuar87 said...

la,ye ker...aq wat gitu sbb senang kalu nk chat,heheheh...beyeh2.xper2..aq tra tukar plak nnt...

KimiCnoL said...

Bestkan segmen abang ben..gua g xsempat nak join..
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Blogger Kene Rajin Menulis??"

Cik Ila said...

salam perkenalan..Cik Ila follow blog ni.. :)

ijatnuar87 said...

kimicnol:ahaks,tau xper,segmen2 yang menyengat lak tu...

cik ila,mekacih,dah polow blk...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...