Saturday, November 27, 2010

ISTERIKU CURANG???

ASSALAMUALAIKUM...

mula-mula sekali ambe nak bagi tau yang tajuk ni tak ader kaitan langsung dengan idup ambe, kerana ambe belom berkahwin apatah lagi bernikah...jadi ambe blom ader isteri lagi, lebih-lebih lagi isteri yang curang... tajuk ni ambe tulis sekadar nak berkongsi pendapat korang sumer la... aper yang akan korang, terutamanya lelaki la kan, kalu mendapat isteri yang curang... maksud ambe memang korang sendiri yang melihat kecurangan si isteri tu... maksud kecurangan ambe ni bukan sekadar bermesej atau bermuka buku dengan lelaki lain, tapi kalu dah tahap berzina dengan lelaki lain... APA YANG AKAN KORANG LAKUKAN???

ok la, mungkin korang belom dapat membayangkan lagi situasinyer kan... camni la, ambe sediakan situasinyer yek... korang pegi la kat blog nih... pastu korang baca, korang hayati situasi tu, letak diri korang dalam situasi tu, pastu kongsikan aper perasaan korang & apa tindakan yang akan korang buat...

sebelum tu, diingatkan bahawa situasi yang ambe sediakan nih mungkin akan berbaur dengan lucah sikit2, jadi arap dimaafkan sekiranya ambe yang bersalah... semoga kita semua tidak akan terjebak dalam situasi sebegini...selamat membaca dan selamat berkongsi pendapat...& thanks to kak yong, kerana memberi kebenaran ambe share...


p/s: citer gini la yang wat ambe takut, takut dengan kehidupan...
 

2 comments:

Mimie said...

sedih kot bila dapat tahu menda camni happen.deritanya cerita ni.waa.takutla nak kawen.

ijatnuar87 said...

isk,ader plak camtu...perkahwinan ni satu perkongsian...& kena ader bertolak ansur...& yang paling penting,isteri kena pndai ikat suami..ikat camner?bukan guna tali jek,tp melalui perutnyer...masak la sedap2,baru la suami makin syg,hehehe...(xder pengalaman lagi yek)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...