Saturday, November 27, 2010

first award!!!

ASSALAMUALAIKUM...



tak disangka-sangka, ambe dapat award la plak,hehehe...first time dapat award, ambe rasa cam artis la plak,hehehe... award yang ambe dapat ni dari sorang blogger yang ambe folow nih...nama dier fuziah...nak tengok blog ni, KLIK SINI...& kalu nak tau dengan lebih lanjut, klik la selanjutnya,hehehe...
sebelom ambe post award nih, kena jawab soklan la plak,cam temuduga la plak,hehehe...


Jelaskan mengapa anda suka berblogging?
sebab blogging ni merupakan satu cara ambe berleter secara maya(yer la,cikgu kan,kena la berleter...)dan leteran yang bermanfaat untuk orang lain gak la yek,hehehe...

Apa motif anda untuk tarik follower?
soklan kompius skit...tapi tiada paksaan dalam berfolower nih...kalu korang rase blog ambe besh,sokong la dengan memfolow ambe,camtu jek...

Anda superstar ke?
sekadar insan biasa dipinggiran,hehehe


Cerita sikit perangai anda..
baca kat profile...heheheh...sorang bakal cikgu, yang maner hepi go lucky & perangai giler2 skit,hehehe

Best tak dapat award? Excited may be?
first time, i feel so proud,hehehe

Pernah tak terfikir nak masuk magazine
A.K.A me-war-warkan blog anda?
terfikir gak, tapi perjalanan ini masih jauh...

Sila tag blogger lain untuk award nie
jey yusof
erina gemok
aku bukan kamoo

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...