Sunday, January 2, 2011

COKA-COKI @ COKI-COKI

ASSALAMUALAIKUM…

 

korang pernah makan coklat nih? coklat ni dah lama ada kat pasaran Malaysia nih, dan harganya pun murah jek…kat tempat ambe, harganya hanya RM1 untuk 1paket…dalam 1paket tu pulak ader la dalam 5 tiub…dengan kata lain, 1 tiub tu berharga RM 0.20…

tiub? mesti korang pelik kan, camner plak tiub tu, cam tiub basikal ker ek…tiub coki-coki tu bentuknya camnih…

DSC01072

betul tu, coki-coki ni merupakan choco paste atau coklat pasta…dengan bahasa mudah pes coklat la…boleh dimakan begitu sahaja(cam gardinea plak), makan dengan roti atau nak lagi sedap makan dengan aiskrim…

perasa pulak ader 3 jenis…perasa-perasanya ialah…

DSC01069

perasa coklat asli, hehehe…

DSC01070

perasa coklat susu…

DSC01071

perasa paling terbaru…perasa coklat buah gajus…

 

kepada sesiapa yang ingin mencuba, coklat ini adalah agak manis, dan risiko kencing manis tanggung sendiri, hehehe…tak der la, sekadar gurauan,hehehe…

untuk maklumat tambahan, coklat tidak menggemukkan yek, dan coklat juga mampu memberi ketenangan kepada pemakannya…jadi, saper-saper yang tensen @ tekanan, boleh mencuba terapi coklat yek, hehehe…

 

p/s:coklat ini mampu menenangkan, mengurangkan tekanan, jadi makan la coklat banyak-banyak yek…hehehe

2 comments:

IMANSHAH said...

cek juai kat koperasi ni..heh

ijatnuar87 said...

imanshah:heheheh...skolah rendah atau menengah?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...