Wednesday, January 5, 2011

DINO ALIVE

ASSALAMUALAIKUM…

ahaks…jangan korang terkejut plak…bukan ambe nak cakap yang dinosaur idup balik…juz nak citer la sikit pasal ambe pergi Pusat Sains Negara…g tengok Dino Alive…dan untuk makluman, ambe bukan pergi dengan rombongan sekolah yek, ambe g dengan famili ambe,hehehe…

Dino Alive ni macam satu pameran tentang kehidupan dinosaur dulu2 la..ader dinosaur robot yang boleh gerak-gerak…dan menarik minat gak la…tapi bukan untuk budak kecik…sebab diorang teramat takut dengan robot2 dinosaur nih,hehehe…

DSC01030

DSC01035

DSC01040

DSC01043

DSC01048

DSC01055

DSC01056

DSC01060

DSC01058

 

macam mana la gamaknyer kalu robot-robot ni idup kan…memang akan ada otomen la yang akan datang dan menembakkan laser merah (laser ijau indon punya,hehehe) kepada dinosaur ni sumer…

 

p/s:sekadar kamera enset…biler la nak boleh beli DSLR nih…

20 comments:

maCy said...

wah3. macam best. org2 tua lagi njoy dari kanak2 ni ;p

alinac lover said...

waaa bawak family besh ni

Siti Hajar Masri said...

nmpk mcm best..nk g jugaklah..boleh bawak anak dara 2 org tu..

p/s:kalo rajin berblogging tak lama lg bolehlah beli dslr..hehe~

man yusoef said...

aku tak pernah sampai sini...hahaha..kejam tak

ijatnuar87 said...

macy:hehehe...tau xper...kalu giler bergambar mmg sronok la...

ijatnuar87 said...

alinac:heheh...btol tu...boleh ngusik budak kecik,hehehe

ijatnuar87 said...

sithajarmasri:mmg besh..tp hati2,tkt anak dara tu menjerit2 jek,hehehe...insyaallah,ader rezki smbar gak dslr sbijik

ijatnuar87 said...

man:hehehe...ko ddk kat ner?dkt ker dgn pusat sains negara?

PinQib said...

kalu betoi idop td, mau putus tengkok tu. hahahaahah

| Hadiah dari SARAWAK |

LilY said...

wahh.. !
xpernah pon sampai tempat nih..
huk³

Mimie said...

pergi bersama family,.seronok giler abg gemok ni tengok dinosour pondan yg ade kat situ.kenapa pondan?sebab dorang tak makan abg gemok ni laa.

ijatnuar87 said...

pinqib:kalu btol idup xder la ambe membalas komen nih,hehehe...

ijatnuar87 said...

lily:ddk maner?xper,pasni kalu pusat sains negara wat lagi,cepat2 dtg tau,hehehe

ijatnuar87 said...

erinagemok:heheheh...bistu knpa la dinosaur tu xmakan jek cik erina ek....

nuyuEna said...

oh..denesor tu macam kacak je bile brgmbo ngan ijat..haha

ijatnuar87 said...

nuyuena:hehehe...mknanya?sy kacak gak la ek,heheheh

diana said...

tak pernah pi pun..
nak masuk kena bayar berapa ni??

daisy said...

ijat,laser ko nanti jangan lupa pakai kat dada.penting tu ~

ijatnuar87 said...

diana:rm5 utk kanak2 & pelajar,pastu rm10 utk dewasa dan rm25 tuk famili(2 dewasa,2 kanak2)..hehehe

ijatnuar87 said...

daisy:heheheh...letak kat dada,pastu tuju kat mata kan,hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...