Saturday, January 22, 2011

FOLLOWER YANG KE 200

ASSALAMUALAIKUM… 

 

hehehe…arini merupakan hari yang menggembirakan ambe..sebab aper?

sebab pertama, follower dan mencapai 202 orang, hahaha…dan satu sebab lagi, tak perlulah ambe bagitau kat sini, takut nanti heboh plak satu dunia blog nih, hehehe…

mesti ader yang cakap “hek eleh, folower baru 200, nak hepi2 sangat”…dan apa yang akan ambe balas ialah, “biorlah orang nak cakap aper pom, tak rugi aper pom, hahaha”…

jadi teruskan dengan agenda utama kiter…follower bertuah itu ialah…

BLOG BERAPA LAJU GUA LARI TADI oleh IMRAM NYAMBEK

ni header beliau yang cukup unik…blogger ini baru jek berkecimpung dalam bidang blogging ni memandangkan entrinyer yang tak banyak…tapi entri yang diterbitkan cukup panas, heheheh…

jadi jangan kiter buang masa dengan celoteh panjang ini, marilah bersama-sama menjengah blogger baru ini, hehehe…

 

p/s:heheheh…capai pom 200, heheheh…biler plak nak capai 2000 nih, hahaha

28 comments:

dyg said...

tahniah..x lama lg nak up da tu...
keep it up!

maCy said...

biar kurang follower, asal ramai loyal reader. dont be a follower addict. ki3




bdw sape tikam kepala ijat? err.. tahun 87? dah tua macy panggil ijat je halal ea? kui3

IMANSHAH said...

wah makin berkembang tu,..teruskan menulis

gEnEraL aRe-yiE aL-BaNjaRi said...

aku x serajin kome yg kuat berjalan....wakaka...

! Encik Nakal ! said...

tahniah bro~~nanti beriban la follower tu

pelan2 kayuh..~~hekhekhek

Mimie said...

gOOd for u..=)

susu said...

tkziah awak..btl ke x spelling tu, ce cek

h A n Y S said...

tahniah ijat!
nanti makin lama berkembang kembung la bilangannya tu..
tp best lg dapat loyal readers dr followers yg ramai tp tak pernah jenguk..

btw, tahniah lg!
XD

Azham Vosovic said...

Encik Ijat: hehe, tahniah follower da masuk 200+ harini.. awak mmg glamour la.. hehehe

ijatnuar87 said...

dyg:hehehe...insyaallah
mekacih

ijatnuar87 said...

macy:hehehe...btol tu...yg pnting reader kan...ijat?blh jek...

ijatnuar87 said...

iman:heheheh...mekacih 4 da moral support,hehehe

ijatnuar87 said...

ayie:hehehe..aktiviti sebelom posting,hehehe

ijatnuar87 said...

enciknakal:hehehe...insyaallah,mekacih

ijatnuar87 said...

mimie:mekacih cik erina,hehehe

ijatnuar87 said...

susu:tkziah=takziah?pelik2...

ijatnuar87 said...

hanys:hehheheh...btol tu...reader yg penting kan,hehehe

ijatnuar87 said...

azham:hehehe..glamour?hehehhe...jauh lagi perjalanan tu,hehehe

princess laila said...

taniah senior!! keep it up!kamu blogger hebat! =)

ijatnuar87 said...

laila:heheheh..blogger hebat?jauh lagi perjalanannyer,hehehe

niesz said...

haha..blog die mmg agak pns la bro..niesz ade follo die smlm..ingt kan cite ape..rupenye cite..eeeuuuuwww!hahaha..

bella bell said...

nk gak my senior... aku followers no 206..hang kne buat tok aku..hehehehe :P

diana said...

cukup bulan ni dapat la dua ribu..
percaya lah!!

hysman said...

jgn lupe bro dah 2000 follower nnt buat kenduri doa selamat..
hehe...

ijatnuar87 said...

niesz:heheeh..dah folow ek...yup..mmg panas skit la,hehehe

ijatnuar87 said...

bellabell:heheheh...nak gak ker?ingatkan nak wat utk 205,tp dah hang terlebih la,hehehe

ijatnuar87 said...

diana:hehehe...kak,2000 cukup bulan?hehehe...susah kak,tp susah sikit jek la,hehehe

ijatnuar87 said...

hysman:hehehe...cukup 2000 wat kenduri ek..molek gop,hehhehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...