Wednesday, January 12, 2011

Croydon baby boy GA~kiutnye baby~hehe

ASSALAMUALAIKUM…

 

alop…kali ni tag dari rakan ambe nih…Duang Lang

kalu korang nak join, klik SINI atau banner kat atas yek…

senang jek,wat entri,pastu letak banner ni kat tepi sidebar….

ambe nak tag 2 orang, iaitu

asmad

sarafisya

sekian…

p/s:comelnyer baby,hehehe…

10 comments:

iniialahaku said...

alololo..tdo2 plak dia

IMANSHAH said...

Rajin anak mude join kontest

mie said...

macam2 tag sekarang ni..
eheheee

diana said...

wah..
GA baby pun dia join..
ni rajin melampau dah ni..
hahah..yanaMIb pun ada buat GA..
tak nak join ke??

Siti Hajar Masri said...

baby sendiri bila pula?hehe~
anyway gud luck..

ijatnuar87 said...

iniialahaku:hehehe..dah ngantuk,tdo la...baby lagi,xper la tdo,hehehe

ijatnuar87 said...

imanshah:hehehe..nak tulis entri dah tak sempat,tak letrik,jadi sempat wat yang nih jek...

ijatnuar87 said...

mie:heheheh...tau xper...dah banyak dah join nih...

ijatnuar87 said...

diana:heheheh...dah orang tag,kiter join jek la...yanaMlb tu saper ek...

ijatnuar87 said...

sithajarmasri:ehehhe...baby sendiri?kawin pom blom,hehehe...baby angkat boleh?mekacih...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...