Thursday, January 27, 2011

I LOVE MY DAY…

ASSALAMUALAIKUM… 

 

perkara kedua yang ingin ambe lakukan selepas ambe memberikan salam ialah ambe ingin menyusun jari memohon kemaafan kerana tidak dapat menjalankan sesi berjalan blog dan membalas komen sejak dari 2 malam yang lepas…ini adalah kerana ambe berada di IPG KSM Besut, hahahaha…

 

baiklah, abaikan, agenda kita seterusnya…ambe nak menyatakan betapa ambe gembira hari ini kerana 3 perkara…perkara tersebut ialah:

perkara 1: ambe selamat sampai ke rumah setelah melauli perjalanan berangin petang tadi (balik dari besut la)

perkara 2: keputusan penempatan dah dikeluarkan, beberapa orang dari sahabat ambe dah dapat keputusan masing…namun begitu, ambe masih lagi belom dapat…mungkin esok dapat la tu ( ayat penyedap ati, hehehe )

perkara 3: ambe dah dapat koleksi terbaru ambe, iaitu Gundam RX 78 Real Grade, yang telah ambe tempah kira-kira 3 bulan lepas…kerana beberapa masalah teknikal, ambe hanya mendapatnya semalam…

3646501042_a76ff0a827_b

bukan yang ni ek,hehehe…

tapi yang nih,hehehe…

 

entri khas berkenaan gundam ini akan ambe terbitkan nanti, selepas gundam ni ambe siapkan, hehehe…(tak sabar nak pasang nih)

 

p/s:kat maner la nama ambe ek, takkan nak tepom sumer JPN kot…ader no tepom JPN tak?

20 comments:

Mimie said...

Gundam.mesti dah byk koleksi gundam nehhh..

The Crow Empire said...

WooO!! Ni Mobile sut Gundam Oldskool! Rare! Terbaik dr Ban Dai! heheh.. Ade lagi satu jenis kan? Rx-78-Nt ? Tak brape igt dah. hahaha.. Dulu saye giler amat bende ni sebelum sy jumpe gadis2. Tapi sekarang minat gadis je. heheh..

(^__^)

diana said...

no tel JPN?
cer google..!
heheheh

azi nur said...

wow gundam...pebret anak sedaro 2...huhu

http://azisweetness.blogspot.com/2011/01/oh-pleaseee-jangan-paksa-saya-belajar.html

dyg said...

haa..ni cekgu suka gundam ke..hehehe..
owh ya, penempatan cekgu2 semnjung skrg kat semenanjung je kan?

IMANSHAH said...

moh perak

NURUL NADIAH MAMAT said...

fuyyoo....
saje je.....ehehe....
pape pon nad doakan moga dapat yang terbaik....

Siti Aziz said...

boleh terbang tak?? ha3

dya adriza said...

uik?!! ada kt mktb ek smlm?

ijatnuar87 said...

mimie:hehehe...byk,tpi masih lagi dalam usaha mengumpul,hehehe..

ijatnuar87 said...

thecrow:yup,ni model first punya...ahaks...minat gadis plak ek,hehehe

ijatnuar87 said...

diana:hehehe...beyeh2 kak...

ijatnuar87 said...

azinur:hehehe...anak sedara jah?mak sedaranyer?

ijatnuar87 said...

dyg:hehehe...cikgu rekabentuk teknologi kan,kena la minat teknologi2 camnih,hehehe...tak pasti la plak pasal tu

ijatnuar87 said...

imanshah:hehehe..yob kejor yob la nanti,hehehe

ijatnuar87 said...

nurulnadiah:hehehe..mekacih..

ijatnuar87 said...

sitiaziz:dalam citer blh,tpi btol2 masih lagi dalam pembikinan,hehehe

ijatnuar87 said...

dyaadriza:yup,ader kat mktb,melawat2,hehehe

Siti Aziz said...

ha3...pastikan ada sayap..kuikui

ijatnuar87 said...

sitiaziz:hehehe...nanti letak ciken wing,hehehe...boleh?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...