Wednesday, January 5, 2011

TOP STATUS

ASSALAMUALAIKUM…

 

arini dah masuk 5 Januari 2011… dan bermakna tahun 2010 dah 5 hari meninggalkan kita(semua orang tau pasal ni kan,hehehe)…namun kenangan pada tahun lepas tidak akan meninggalkan kita…jadi ambe nak bangkitkan kembali sedikit sebanyak kenangan tahun lepas untuk entri kali nih…

korang sumer ader Facebook kan…dan melalui FB ni korang boleh letak status korang kat dalam profil masing-masing kan…dan sekarang dah ada aplikasi yang membolehkan korang gali kembali status-status korang yang menarik sepanjang tahun 2011…

top1

top2

ambe paling suka dengan status no 1 ambe tu…status tu berkenaan satu doa yang ambe pohonkan masa ambe dah nak menghabiskan pengajian ambe…masa tu ambe sedar yang ambe akan berpisah dengan kawan-kawan ambe, dan masa tu juga ambe berasa teramat sedih…yer la,dah 5 taun setengah kitorang bersuka duka, dah sampai masa untuk kitorang berpisah, dan status ni merupakan satu doa yang tulus ikhlas dari hati ambe…ambe berharap agar semua kawan-kawan ambe akan sentiasa sihat dan sentiasa gembira disamping yang tersayang…

Semoga persahabatan yang bermula di dunia ini akan berterusan di syurga kelak…

 

p/s:ambe rindukan kenangan dulu…(ini entri rindu-rindu,hehehe)

12 comments:

IMANSHAH said...

kalau saya dah tentu berribu2..hehe

iszieylyanziy said...

kenangan,,,patut untuk dikenang,,hehe

hans said...

hahaha
aku malas check sebab banyak sangat status aku tahun lepas aku taip
hehehehe

Magrib said...

tngk blog anda.. sub zero.. teringat baju kemeja sub zero saya... da sendat kat musle.. tak tahu la musle membesar atau... lemak beranak pinak..

ijatnuar87 said...

imanshah:hehehe...ni yg popular2 jek...kalu popular pom dah ribu2..mmg btol2 popular la,hehehe

ijatnuar87 said...

is:yup,mmg ptt dikenang...kerana itulah yg membentuk kita sekarang...

ijatnuar87 said...

hans:la,ni yg popular jek la hans,xkn la sumer popular kot,hehehe

ijatnuar87 said...

magrib:hehehe...tu kena chek btol2..xpom bju tu suruh buang lengannya kot,hheheh..bg menampkkan lagi musle tu,hehehe

aleen aiden said...

bile la alin nih plak nak abes blaja.hu3

ijatnuar87 said...

alin:hehehe..xper,dah xlama dah...kjp jek pom blaja nih...

alinac lover said...

yong tag kamu

kalo rajin sila join yer

http://www.alinaclover.com/2011/01/giveaway-edyawak-busuk.html

ijatnuar87 said...

alinac:beyeh yong...akan wat asap

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...