Friday, January 28, 2011

KEPUTUSAN PENEMPATAN PISMP

ASSALAMUALAIKUM… 

 

kelmarin (bagi orang ganu) atau semalam dah menyediakan kisah-kisah yang cukup mengembirakan ambe, dan arini diharap agar semakin lebih mengembirakan ambe…

insyaallah pada pukul 3 nanti, kepada semua guru pelatih PISMP akan dapat menyemak keputusan penempatan masing-masing di laman web Kementerian Pelajaran Malaysia…

dan akhirnya selepas hampir 2 bulan tersadai, akhirnya ambe akan menjadi seorang guru gak, hehehe…

apepom, ambe mengharapkan agar ambe akan menjadi seorang guru yang biasa tapi mampu memberikan kesan yang luar biasa kepada murid-murid ambe…seorang guru kat sekolah tempat ambe praktikum pernah berkongsi sesuatu dengan ambe, dah ambe nak berkongsi pula dengan kalian…

seorang guru yang baik akan sentiasa mendoakan agar anak muridnya LEBIH berjaya daripadanya,

dan seorang murid yang baik akan sentiasa menganggap gurunya itu LEBIH hebat daripadanya…

kepada semua cikgu-cikgu blogger, diharap dapat la berkongsi tip-tip nak mengajar nanti, heheheh…

dan kepada semua…KITA ADALAH GURU KEPADA DIRI SENDIRI…

 

ni adalah berita dari surat khabar berkenaan dengan penempatan PISMP ni,hehehe…

utusan

mstar

sumber:google

 

p/s:tak sabar weh nak chek nih, maner la ambe dicampakkan ek…

34 comments:

Syam said...

Salam..
Pokjat, ambe dapat kat negeri tanah tumpah ambe sendiri...Perak :)

Siti Hajar Masri said...

salam cikgu pokjat,
tahniah ye..selamat mengajar..

IeQa aWr said...

tahniah..akhirnya dh bjaya =)
dh taw dpt mne?

iera said...

semoga dapat kat tmpt yg diingini

dya adriza said...

wah!! x sabar nak tau jugak :P hehe. da dpt gtw ek. moga2 dpt la tmpt yg best2..

Mr_17 said...

Gud luck bro...be a good teacher....

alinac lover said...

waaa dpt kat mana~

princess laila said...

seni0rrr!! dapat katne..??
na tau gakkk..!! :)


juni0r2 lak xcited! haha
alhamdulillah...kami p0n i'Allah terjamin :)

diana said...

selamat petang cikgu..
heheh..
kalau anak murid degil2 rotan je tau..
hahahah

syrupmasin said...

selamat jadi cekgu :)

bighagenjo said...

taniah taniah

iekasub said...

wahh~berita gembiraa! tahniah ye? :) btw, hope dapat berjasa sehabis baik dekat tempat posting nnt keyh? jgn lupe bagitau dapat posting mane! ^^,

Amira Naddia said...

jd cikgu subject ape?

iniialahaku said...

haha...tudia,depa pakat dpat tau dah mn nk posting..nnti kita masuk sek sama2..aku nk p prktikum gak bulan 2 ni..haha

The Crow Empire said...

Selamat bertugas cikgu. heheh.. Kalau ade murid yg nakal2 tu macam biase la. Padang kat sekolah tu dah lame rindukan larian kanak-kanak ni. heheh...

"Cikgu suke main bola, hari2 cikgu... layan blog. Cikgu tengah layan blog. Mari kite main. Yeay!" ahaha..

(^__^)

dyg said...

tahniah bro!
selamat mengajar..
tp jgn bawa manga g kelas..hehe..
anyway dpt kat negri mana ni?

nelly said...

selamat mengajar .,.
hehehe

ijatnuar87 said...

syam:la,yer ker...tahniah la,hehehe

ijatnuar87 said...

sitihajar:cikgu ijat jek la...cikgu pokjat,cam pelik jek,hehehe

ijatnuar87 said...

ieqa:heheheh...mekacih bebyk..nanti giliran awk plak,hehehe

ijatnuar87 said...

iera:dapat tmpat diingini?susah tu iera,hehehe

ijatnuar87 said...

dyaadriza:hehehe..beyeh2....

ijatnuar87 said...

mr_17:hehehe..mekacih bro

ijatnuar87 said...

alinac:dapat pahang yong,hehehe

ijatnuar87 said...

laila:yup.btol tu...insyaallah nanti giliran korang plak

ijatnuar87 said...

diana:heheheh...kak sanggup ker?

ijatnuar87 said...

syrupmasin:heheheh...mekacih

ijatnuar87 said...

bighagenjo:hehhehe..mekacih2...

ijatnuar87 said...

iekasub:hehehhe...beyeh2...mekacih bebyk.

ijatnuar87 said...

iniialahaku:heheheh...beyeh2...jadi cikgu praktikum yg baik,hehehe

ijatnuar87 said...

thecrow:heheheh..cikgu memang suker layan blog,murid2 pom layan la sama,hehehe

ijatnuar87 said...

dyg:isk,kena bawak la...modal nak menyembang tu,hehehe...

ijatnuar87 said...

nelly:hehehe...mekacih...

nelly said...

sama-sama
=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...