Thursday, December 9, 2010

BE yang ke 2...

ASSALAMUALAIKUM...

ahaks...arini baru la ambe perasan, rupanya ambe dah dapat 2 BE...yer, ambe baru dapat 2 BE, tapi apa-apa pom, ambe ucap mekacih la kepada saudara saudari yang mengkelik iklan tuh..

iklan yang bertuah tersebut ialah:

- Nestle Calciplus (replace Excella Gold) -
- Darlie All Shiny White Sea Mineral -

ni hasil utk minggu nih,...beza kan,hehehe...
apa-apa pom, ambe bangga dengan blog ambe nih, dan ambe akan terus berusaha untuk memajukan blog nih,heheheh...

p/s: tak braper paham sebenarnyer BE nih, tengok orang post, ambe pom nak post gak la...hehehe...

16 comments:

nadia said...

BE tu macam iklan la :)
hehehe

sizuka[Izzati] said...

whoahhh dah dua.tahniah :)

.:: dieylah :: said...

xdpt lg tuk mgu nih..papepun tahniah.. usaha lagi.. ^^

♥..cik_mas..♥ said...

BE tuh ape ek????

Mimie said...

atlast u got it gemok.good2.

ijatnuar87 said...

nadia:tapi kan,kenapa xpernah tgk pom iklan tu..skali pom tara...

ijatnuar87 said...

sizuka:mekacih...awk msti lagi byk dah kan,hehehe

ijatnuar87 said...

dieylah:isk,xdpt lagi utk mnggu nih,tp mnggu2 lepas dah byk kan,hehehe

ijatnuar87 said...

cik mas:buffered earning...cam iklan la...saper klik2 iklan tu,dpt la menjana ekonomi sikit...

ijatnuar87 said...

cik erina gemok:ahaks...mekacih deh,hehehe...

.:: dieylah :: said...

mggu2 lps pun xdpt...dh lme dh berblog nih..xpnh pun g dpt BE nih...
cm mls nk kisah je... =P

ayu sleeping in da house said...

ok la tuh..sikit2 lame2 jadi banyak:)

♥..cik_mas..♥ said...

hehe..ok2..thnks doakan sy..sy doakan kamu juge..hehehe.. :)

wah...befday same ek?? :)

ijatnuar87 said...

dieylah:sma la,xbraper kisah sgt pom,cuma xder idea nk post kan,jadi post la psl nih,hehehe

ayu:hehehe...mekacih,galakan yg membina,hehehe

cikmas:ehehhe...kn sy setaun tua dari awak,jadi arini jek la kiter sma umur,22, sebab sok sy dah 23,heheheh,phm?

cikgu isza said...

rajin2 update.. mesti kencang masyukkk..

ijatnuar87 said...

cikgu isza:ok,advice diterima...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...