Wednesday, December 8, 2010

RAYYAN FANTASI…

ASSALAMUALAIKUM…

Apa yang terfikir…itu ada!

itu tagline untuk untuk novel baru nukilan Ramlee Awang Murshid, bertajuk RAYYAN FANTASI…novel ni pernah ambe bicarakan dalam ENTRI ini

dan kali ini ambe nak berkongsi pengalaman ambe yang cukup manis, masa ambe pergi ke Alamanda, Putrajaya pada sabtu yang lepas… pada sabtu yang lepas, ada majlis pelancaran novel RAYYAN FANTASI ini, dan para peminat novelis ini boleh pergi ke kedai buku MPH untuk bertemu dengan Ramlee Awang Murshid nih…

DSC00912

dan ambe ialah salah seorang dari pengunjung bertuah itu,hehehe…ambe dapat tandatangan dan bergambar dengan Ramlee Awang Murshid…dia merupakan seorang yang agak peramah dan ada berbual ringan semasa ambe meminta tandatangannya…

DSC00915

ambe dengan Ramlee Awang Murshid

DSC01014

novel RAYYAN FANTASI ini dah abis ambe baca, dan ambe bagi 9 dari 10 bintang…kenapa 9? akan ambe jelaskan dalam entri ambe yang selanjutnya…novel seterusnya yang akan dihasilkan oleh Ramlee Awang Murshid ini bertajuk Sutera Bidadari, sambungan dari Cinta Sufi, yang menyambung kembali kisah Laksamana Sunan, orang Melayu di bumi Acheh…(novel wajib bagi peminat Sunan @ Saifuddin,hehehe)…

p/s: tak sabar menunggu sambungan RAYYAN FANTASI ni,hehehe…saper watak kegemaran korang???

5 comments:

.:: dieylah :: said...

memang penggemar novel ke?? bgusnya... ambe lme x bc novel nih..hehe..

tumpg ckit..nk gtau sy bukan dak iban..paham je tp bpe nk reti jako iban sgt.. ngee~~

blaja kt swk ke?

ijatnuar87 said...

hehehe...ni novel baru jek kuar aritu...baca la,besh,heheh...
owh,sma la,ambe pom melayu gak,reti pom sikit2 jek jako iban neh,hehehe....

alinac lover said...

waaaa kereta suma leh tahan ek

x mampu nak beli jerk
T__T

♥..cik_mas..♥ said...

2 ke ramlee awg murshid...ambe tak kenal.. :P

ijatnuar87 said...

alinac:yong,kete aper plak nih?hehehhe

cik mas:yup,tu la Ramlee Awang Murshid, novelis thriller no 1 di msia..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...