Saturday, December 18, 2010

Contest Aku dan Generasiku.

ASSALAMUALAIKUM

 

ambe baru mendapat jemputan untuk menyertai satu pertandingan gambar ni daripada belog cik Ieqa nih…sekiranya korang nak join gak, klik banner kat bawah atau tulisan kat atas tu…

apa yang perlu ambe wat ek…tak der la payah sangat…ambe cuma kena muat naik gambar ambe dan anak murid ambe…

 

DSC09559 pastu ader la sedikit soklan…

1. anda cikgu dari sekolah / IPG/ IPT mana?

ambe ni asal dari IPG KSM…juga dikenali sebagai IPG Kampus agong…tau knapa?sebab IPG ambe ni Kampus Sultan Mizan…kan Sultan Mizan tu Yang Dipertuan Agong kiter, jadi IPG Kampus Agong la,hehehe…(jangan marah IPG lain yek,hehehe)

2. Cerita tentang gambar…

gambar ni ambe ambik semasa praktikum fasa ke 3 ambe bertempat di Sekolah Kebangsaan Kerandang, Jerteh, Terengganu…gambar ini diambil dihadapan pintu bilik guru,hehehe…4 orang budak yang comel2 tu adalah budak darjah 1, dan sorang tu darjah 2(yang skima kancing atas tu)…yang tudung ijau tu Maisarah namanyer, giler2 orangnyer, sokmo wat kitorg ni sakit kepala & sangat menghiburkan…yang tudung itam tu plak darjah 5…yang berbaju tshirt putih manis senyuman tu sudah semestinya ambe, si baju kuning plak praktikum mate ambe, azriq dan si tudung pink tu chemah

nama(bermula depan dari kiri):azriq,yusuf, afif safi,azib, amin, ambe

belakang:chemah, maisarah, faqihah

paling belakang:amirul

sekiang, mekacih…

 

p/s:sekolah yang meninggalkan banyak kenangan,hehehe…ambe sayang skolah nih…

13 comments:

♥..cik_mas..♥ said...

gud luck contest ni okeyh..cik mas nk join jugak nanti..hehehe ;)

ijatnuar87 said...

cikmas:gudluck 4 u gak,hehehe

dya adriza said...

oh! sekolah ni rupanya... kat mana ek? haha!

nway, comel2 mereka tu. gud luck!

IeQa aWr said...

tengs cikgu.
gud luck yer =)

ijatnuar87 said...

dya adriza:skolah ni dah ondaway nak g jerteh...besh,skolah kmpung jek,tp budak2 sronok...

ijatnuar87 said...

ieqa:ur welcome...mekacih bebyk

.cik yaya. said...

hoho..ambe datang melawat..hahaha good luck!

ijatnuar87 said...

cikyaya:mekacih...utk lawatan & ucapan,hehehe

IMANSHAH said...

salam, gud luck ye..ambo pun masuk

cikpepel said...

gudlak...same2 memartabatkan profesion perguruan..hee

ijatnuar87 said...

imanshah:wasalam...gudluck 2 u 2...aper kater kiter ramai2 mintak penganjur bagi semua menang?hehehe

ijatnuar87 said...

cikpepel:gudluck 2 u 2 ...yup,sma2 la kiter...

chegu abbas said...

wah..good luck ^__^
http://muhamadabbasbinmohdamin.blogspot.com/2010/12/contest-gambar-menarik-2010.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...