Tuesday, December 14, 2010

Kisah Waiter Terlampau

ASSALAMUALAIKUM….

 

sebuah kisah untuk hiburan sekalian…

Seorang lelaki pergi ke sebuah restoran dan memesan semangkuk sup.Kemudian seorang pelayan datang membawa sup tersebut dengan jarinya tercelup di dalam sup tersebut, tetapi lelaki tersebut mengabaikan perkara tersebut.
Pelayan tersebut bertanya, “Adakah tuan mahu memesan apa-apa lagi?. Kami ada daging panggang yang sangat enak hari ini”.
“Macam sedap, baiklah saya mahu memesan daging panggang tersebut”,kata lelaki tersebut.
Kemudian pelayan tersebut membawa daging panggang tersebut, tetapi jarinya diletakkan di dalam daging tersebut. Lelaki tersebut menjadi sangat marah tetapi masih lagi dapat mengawal perasaan marahnya.
“Adakah tuan mahu memesan pai epal?” Tanya pelayan tersebut.
“Baiklah” Kata lelaki tersebut.
Kemudian pelayan tersebut membawa pai epal tersebut dan kali ini jarinya dicucukkan ke dalam pai epal tersebut. Perasaan marah lelaki itu semakin membuak-buak.
“Adakah tuan mahu kopi?” tanya pelayan tersebut dan lelaki itu hanya menganggukkan kepalanya. Kemudian pelayan tersebut membawa secawan kopi dan jarinya di dalam kopi tersebut. Kali ini lelaki tersebut tidak dapat menahan lagi kemarahannya.
“Apa yang kau buat ni hah?!! Setiap kali kau bawak makanan, mesti jari kau di dalam makanan tu.!!” Marah lelaki tersebut.
“Maafkan saya tuan, jari saya ni ada penyakit dan doktor menyuruh saya sentiasa meletakkan jari saya ini ke dalam sesuatu yang panas dan lembab.” Jawab pelayan tersebut.
“Habis tu, kenapa tak letak je dalam lubang punggung kau?!!!”. Marah lelaki tersebut.
“Habis tu, mana tuan fikir saya letakkan jari saya tu masa di dapur?” Jawab pelayan tersebut.

sumber

p/s:jangan la wat camni deh…geli la…

9 comments:

Mimie said...

pernah dengar sal cerita ni.waawaa.macam pokjat
suka letak jari kat situ.P***gung.haha.

+d.O.Y.A.h+ said...

takot gile gmba bwh tu. erkk!!

ijatnuar87 said...

erina gemok:aik,cam biasa wat jek ek...

doyah:hehehe...hebat photoshop kan,hehehe...mainan mata semata mata...

Mimie said...

bukan biasa buat.tapi dah terbiasa tengok pokjat buat.ngee

ijatnuar87 said...

erina gemok:eiii.ni msti dah biasa wat nih...nk kenakan org plak dah...

nadia said...

har har har
gile ar kalau macam ni

PinQib said...

haha.. letak dalam mulot poun panas dan lembap gakkkkkk

Gaduh MANJA! | How much do u LOVE me? | First Two Wheels Moment

ijatnuar87 said...

nadia: gile & geli...hehehe...tpi lebih kpd geli la...

ijatnuar87 said...

pinqib:nak wat cmner,dier rasa lagi selesa sumbat kat situ,hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...