Saturday, December 11, 2010

Photo Contest: My Bestfriend Forever!!

ASSALAMUALAIKUM…

 

image

ader la kan, satu hari tu, ambe melihat ader satu peraduan menarik yang dianjurkan oleh TUAN BLOG NIH, dan ambe rasa sangat tertarik untuk menyertainya…selepas menyelongkar segala arkib ambe, ambe pom dapat la gambar di bawah…

PTVB always(edit)

ader soalan plak tuh…

 

Mula berkawan sejak tahun berapa?

mula berkawan sejak julai tahun 2007 lagi…

Kenapa anda rasa dia/mereka BFF anda?

kerana kami dah bersama sepanjang 5 tahun setengah, banyak suka duka kami lalui bersama, dan mereka ini dah layak digelar sahabat, kerana mereka ni dah macam adik bradik ambe,hehehe…

 

p/s: ni gambar 4 taun yang lepas, masing2 muka cam budak lagi,hehehe…

5 comments:

Siti Noraisyah said...

Nice pose, hehe.. thanks for joining..^^
Gud Luck k!

ijatnuar87 said...

hehehhe...mekacih...

mk_luffy said...

hahahahaa...jat ye dop muke cam budok lg time tu...trasa kiut lak aku..hehehhee..mekacih jat...

mk_luffy said...

1st aku komen di blog mu...hehehehee

ijatnuar87 said...

mk_luffy:hahaha..terasa kiut kan,tapi tak pom,hahaha...sensama...ni bukan 1st la,sblom ni ader doh la

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...