Saturday, December 11, 2010

PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ?

ASSALAMUALAIKUM…

 

ok la, ni ader segmen terbaru dari abang Ben Ashaari, nak join boleh la klik kat nama tu…pastu ader plak soklan2 yang perli perlu dijawab…

 

1. Header Ben Ashaari Blog

 

2. Tajuk : PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ? dan linkkan ke ENTRI ini ..

– setel dah

 

3. Sila ceritakan dari mana korang boleh dapat nama blog korang tu ..

nama blog ni ambe dapat dari satu manga yang ambe baca dalam Kreko dulu, ambe rasa nama tu tersangat cool (yer la,sebab sub zero kan), jadi pilih yang ni la…

 

4. Apakah maksud disebalik nama blog korang ..

section tu membawa maksud seksyen la, atau bahagian…sub zero tu plak membawa maksud pemikiran dibawah pemikiran ambe…(sub zero tu kan dibawah takat beku)…maknanyer pemikiran ambe yang tak leh ambe keluarkan camtu jek, ambe keluarkan dalam blog ni…freedom of speech..

 

5. Siapa orang kuat blog korang tu ..

ayah pin(nama kawan ambe la)…sebenarnyer blog ni diwujudkan bersama dengan dier, tapi dier tarik diri, jadi ambe jalankan blog ni sorang2…namun semangat kerajaan langit tetap bersama ambe,hehehe…dan of kos beberapa orang istimewa dalam idup ambe (cewahhh, jiwang plak)

 

6. Angan angan terhadap blog tu ..

nak blog ni dikenali oleh sumer orang, cam facebook tu(tinggi sangat la plak)…tak pom dibaca oleh ramai orang la…

 

7. Kalau nak tukar nama blog , korang nak tukar nama apa ..

tukar? tak nak tukar la…dah ok dah nih…

 

8. Kalau berkemampuan , korang nak iklankan blog korang tu kat mana ?

nak iklankan kat tepi facebook tu…kan ader iklan banyak2 tu kan…tapi camner nak wat ek…

 

9. Blog yang pastinya wajib korang singgah setiap hari .. Satu je yeer ..

blog Ben Ashaari…tak tipu punya…walaupom tak mengomen, ambe suker baca entri-entri dalam tu…terutama segmen2 yang keraktif…hakhakhak…

 

10. Sila lengkapkan .. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA .... tidak lebih 20 patah perkataan ..

saya suka blog saya kerana kebebasan bercakap adalah hak milik setiap insan….

 

p/s: sekian la, selamat membaca…pelik ker nama blog aku nih?

1 comment:

NIA said...

pelik tapi kreatip.heeeee~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...


mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...