Wednesday, December 8, 2010

KLIMS 2010

ASSALAMUALAIKUM…

 

ahaks, pada hari ahad yang lepas, ambe ader la berkunjung ke KLIMS 2010…KLIMS tu merujuk kepada Kuala Lumpur International Motorshow…ini merupakan satu pameran kereta yang mengumpulkan banyak pengeluar kereta dan pameran ini bertempat di PWTC…

jadi, memandangkan kebetulan ambe berada di Kuala Lumpur masa hari ahad lepas, ambe pom berangkat la ke KLIMS ni gak…jalan punya la sesak, sebab masa tu gak ader konvensyen BN. jalan punya jalan, sampai la gak kat sana…masuk jek PWTC tu, kena plak beli tiket..ingatkan tiketnyer dalam 5-6 ringgit jek, sekali punya tengok, RM 20 la plak…tapi dah alang-alang sampai sana, ambe pom beli jek la…luper plak, ambe pegi dengan kawan ambe, azriq & abang dier…

ni ader la ambe lampirkan (bukan hantu mak lampir ye) beberapa gambar kenangan ambe disana, hehehe…

DSC00930

perodua bezza

perodua bezza

DSC00943

infinite concept (perodua alza)

DSC00945 dua beradik mencuba alza infinite,hehehe  

DSC00965

apa makna kereta tanpa awek cun?hehehe…

DSC00974

proton tuah…

DSC00985

ahaks…anda kenal?

DSC00986

Cheverolet Camaro Transformers Version (Bumblebee la)

disamping tu juga, ada la diwar-warkan mengenai pameran Batmobile atau dalam bahasa mudah keter batman yang digunakan dalam filem Batman Begin & The Dark Knight, namun begitu Batmobile yang ditunjukkan adalah amat mengecewakan…kenapa? korang tengok kat SINI, pastu tengok la gambar kat bawah deh…

DSC01005 DSC01003

semoga pameran ini akan diteruskan pada masa yang akan datang…dan kalu iklan tunjuk batmobile, jangan la letak batmobile polisterine ni yek, sebab malu weh, pelancong pom ader tengok gak nih…nak tengok lebih banyak gambar, lawati la FB ambe yek…

 

p/s: memang sronok la, nak pilih kete la plak…aper cadangan korang? first car nih…

12 comments:

hanna iymeera :) said...

apalah makna lelaki berkereta besar tanpa awek cun :D

ijatnuar87 said...

ahaks..tau xper...mmg camtu la...

Mimie said...

pokjat.nasib baik saya cun.di manakah lelaki cun dengan kereta besar ni?

♥..cik_mas..♥ said...

mak aih...kreta kebal ke ape tuh? menakutkan.hahaha

wah..best la ek jejalan..ke ade misi g jln nih nk beli kete dh..hihi.. :P

Darkbatman said...

perghh..cun gile kete.. mantap bro..bile la nk g tgkk..

ijatnuar87 said...

erina gemok:hehhe...kereta besar xder,lori kontena ader la,khas utk cik erina,hehehe...

cik mas:tu la kete batman,hehehe...heheheh...tengok2 jek ketenyer, silau2 harga dulu,heheheh...

darkbatman:la,xtgk lagi ker?baik g cpt2, smpai 12 hb jek nih...kalu tak menunggu taun dpn la...

SyilAdlin said...

bestnye kalo dpt join pameran ni...isk..jauuuuuh la plak...

ijatnuar87 said...

syiladlin:hehehe...jauh maner tu ?

SyilAdlin said...

jauuuh la...kalo jalan kaki seminggu pon blom tntu smpi...

ijatnuar87 said...

syiladlin:ahaks...kalu jalan kaki tu lepas raya cina pom lom tentu smpai,heheheh

Luffy said...

weii..motorshow ni ade lagi x??
aku nk g tgk gak..huhu

ijatnuar87 said...

ader lagi...smpai 12hb nih...kalu nk,g cepat2 deh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...