Sunday, December 26, 2010

UPIN & IPIN…versi dewasa la

ASSALAMUALAIKUM…

 

ini adalah animasi keluaran malaysia yang sangat mendapat sambutan dalam negeri dan luar negara kan…ramai yang sukakan watak ini, termasuklah ambe…wataknya dapat memberikan kesan positif kepada kanak-kanak dan dapat dijadikan idola yang baik kepada kanak-kanak…

namun begitu, terfikirkah kalian bagaimanakah keadaan Upin dan Ipin apabila mereka telah dewasa? sekiranya kalian tidak dapat membayangkannya, berikanlah peluang kepada ambe untuk memberikan kalian gambaran tentang keadaan Upin dan Ipin apabila mereka dewasa kelak..

versi kanak-kanak(sumber google)

DSC00087

versi dewasa

dah dapat gambarannya? hehehe…

ambe sekadar ingin berhibur, kepada siapa-siapa yang terlibat, diharap agar jangan diambil hari…gurauan semata-mata…tiada kaitan dengan saper2…

 

p/s:tu gambar kawan ambe la…camner la keadaan diorang ek…hehehe

16 comments:

Nurul Nadiah Mamat said...

ekeke.....xbaik tul........kalo awk wat rmbut mcm tu mst awak tcalon jadi upin ipin dwsa....=p

IMANSHAH said...

isy

tak bek, taknak lah jadi 2B

Botak n boroi

ijatnuar87 said...

nadiah:gurau2 jek,ehehhe...

ijatnuar87 said...

imanshah:hehehe...igauan maut seorang lelaki...

Mimie said...

hak3.teruk2.kekeke.pokjat boncet botak

dya adriza said...

hahahahhahaah!!! kesian mangsa2 tu..

dya adriza said...

psst.. anda ditag. jom berkenalan dgn cikgu akim.

http://deardindadya.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

Nurul Nadiah Mamat said...

hiii.....

Nurul Nadiah Mamat said...

hiii.....

░♥si lampu neon♥░ said...

HAHAHA SAPE LA INSAN YANG BERTUAH NI HEHEHE

ijatnuar87 said...

erinagemok:isk,memandai dier e...

ijatnuar87 said...

dyadriza:sekadar bergurau la,hehehe...

ijatnuar87 said...

nadiah;knpa hihihi tu?

ijatnuar87 said...

neon:hehehe...beliau berdua tu mmg bertuah...tp xleh diperkenalkan,bhya,hehe

♥ Funna ♥ said...

siapakah mereka ini..bakal upin ipin versi besau..

ijatnuar87 said...

funa:heheheh...nantikan kemunculan diorg dalam 10 tahun lagi,hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

my felling today...

mAke nO seNSe , bUT LeT mAkE cHaNGe...